Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij

1. Warunki dostawy:

Przy zakupie do 12 opakowań pieluszek płatnych przelewem koszt wysyłki wynosi 13zł natomiast płatnych gotówką przy odbiorze 16zł. Za każde kolejne 12 opakowań pieluszek opłata jest zwiększana o podane wyżej kwoty zależne od formy płatności.

Wszystkie zamówienia realizowane są przez firmę kurierską DHL

2. Czas dostawy:

Termin dostawy zamówionego Towaru może wynosić od jednego do siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia.

3. Informacje ogólne:

Dostawy za pośrednictwem dostawcy zewnętrznego realizowane są wyłącznie w dni robocze.

Zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres najpóźniej siódmego dnia roboczego od momentu oddania Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Zamówienia w przypadku istnienia wyraźnych wątpliwości co do osoby Klienta lub gdy Zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez Sprzedawcę za wymagające potwierdzenia lub gdy Klient nie przestrzega zasad Regulaminu lub gdy Zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn logistycznych.

Sprzedawca dołącza do Dostawy fakturę VAT obejmującą dostarczane pozycje Zamówienia. Klient upoważnia Hygienika Dystrybucja S.A. do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.

Nieuzasadniona odmowa przyjęcia Dostawy przez Klienta traktowana jest jako naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu. Niekompletność Zamówienia nie może być powodem odmowy przyjęcia Towarów.

Dostawca zewnętrzny zostawia przesyłkę osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie Zamówienia do rąk własnych Klienta.

W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego w trakcie składania Zamówienia adresem Dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi Awizo. Kurier podejmie trzykrotną próbę dostarczenia przesyłki, po czym zostanie ona odesłana do Sprzedawcy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące po stronie Klienta. Sprzedawca spróbuje wysłać przesyłkę ponownie po wyeliminowaniu przeszkód uniemożliwiających dostarczenie Zakupów. W takim wypadku Klient musi liczyć się z poniesieniem dodatkowej opłaty, w identycznej wysokości co przy pierwszej wysyłce tego zamówienia.